Підволочиські безробітні онлайн вчилися складати резюм
Автор:
Олена Рак
Фахівець з профорієнтації філії розповіла про те, що працевлаштування особи залежить від того, на скільки якісно вона себе презентуватиме роботодавцю.
А рекламною візиткою для роботодавця є резюме шукача роботи. Це документ, який продає потенціал працівника, знання та вміння, це Ваша реклама, Ваша візитка, Ваша самопрезентація.
Цей документ повинен відповідати певній формі та мати відповідну структуру:
-
прізвище, ім’я, по батькові;
-
основні особисті дані (адреса, телефон, дата народження);
-
мета пошуку роботи. Яку роботу ви можете і бажаєте виконувати;
-
освіта. Зазначається дата закінчення навчання, заклад освіти, факультет та спеціальність;
-
досвід роботи подається у зворотному хронологічному порядку з зазначенням дат, місць роботи, посад, основних функцій та обов’язків;
-
додаткова інформація. Відомості про рівень володіння іноземними мовами, навички роботи на ПК, (із зазначенням програмних засобів). Наявність прав водія. Тобто все, що підвищує Вашу цінність на конкретній посаді;
-
коротка характеристика особистих якостей;
-
дата складання резюме.
«Вся інформація, що подається в резюме має бути об’єктивною, без перевантаження зайвими деталями. Від того наскільки грамотно, чітко, стисло і конкретно сформульовані Ваші думки в резюме, роботодавець може зробити висновок про Ваш рівень професіоналізму та загальної культури, а відтак запросить на співбесіду чи віднесе до категорії безперспективних. Для кожного нового потенційного місця роботи бажано складати окреме резюме, розставляючи акценти саме на тих навичках і знаннях, що потрібні для кожної окремої вакансії», - наголосила фахівець з профорієнтації райфілії ОЦЗ.
Також вона проконсультувала присутніх з питань створення відеорезюме.