"Кароче, ви вже, певно, спите. Напишу рано": хроніки карантинних чатів від вчительки з Тернопільщини
Автор:
Ольга Турчак
- Через карантин усі бесіди школярів з їхніми вчителями перемістились у месенджири та онлайн чати.
- Вчителька англійської мови з містечка Підволочиськ Ірина Гурин каже, що її учні - то невичерпний клондайк жартів та позитиву та ділиться у соцмережах "перлами" з учнівських чатів.
Про те, як живе на карантині молода вчителька із Підволочиська, ми розповідали у матеріалі "Перевіряю не зошити, а повідомлення у Viber до пізньої ночі": як карантин змінив життя вчительки"
Читачі сторінки Ірини Гурин залишили десятки коментарів під смішними скрінами із переписок з учнями. Гортайте фотогалерею та піднімайте собі настрій.
- Навіть якщо на Підволочиськ впаде метеорит, то мої учні дадуть собі раду, - пише вчителька. - Ті діти - то невичерпний клондайк позитиву. За однієї умови: їх треба дуже сильно любити, бо інакше ніяк.
Один день з карантинного життя вчителя
А так Ірина Гурин описала свій день із життя вчительки на карантині, у якої ще й підростає маленька донечка.
8:00 - підйом і підготовка до проведення дистанційного навчання (розчісування і переодягання зі спальної у «парадну» піжаму (за умови проведення скайп-конференцій верх піжами змінюється на випрасувану білу блузку і піджак; низ залишається незмінним)
8:30 – вранішня кава і підготовка матеріалів для занять (календарно-тематичне планування, підручники, методичні рекомендації й розробки уроків)
8:40 – 9:00 – пришестя Христини, вимочування губкою кави з календарно-тематичного планування, приклеювання скотчем видертої "з м’ясом" сторінки про міста Британії з підручника для 9 класу
9:00 – відправка завдань, пояснення лексичного й граматичного матеріалу учням
9:10 – відправка Христиною вмісту галереї у батьківсько-учнівські чати
9:20 – 10:00 – очистка вмісту батьківсько-учнівських чатів від власних фотографій кнопкою «видалити у всіх», вибачення і пояснення, хто така Христина
10: 00 – 10:45 - контроль аудіювання за затвердженим дирекцією графіком
10:00 – 10:15 - пояснення лексичного значення слова «аудіювання»
11:00 – 12:00 – відправка завдань контрольної учням, які не знали про затверджений дирекцією графік і проспали
12:00 – 12:30 – отримання фотозвітів з виконаними завданнями, зарядка телефона, очистка переповненої пам’яті
12: 35 – друге пришестя Христини, повна очистка нею вмісту галереї телефона з усіма учнівськими роботами і робочого столу у комп’ютері
12:40 – 12:50 – прийом заспокійливих
13:00 – обідня перерва у Христини, передруковування календарно-тематичного планування, обліпленого картопляним пюре
13:15 – 14:00 – пошук відео у Youtube «Куди зникли всі значки з робочого столу»
14:00 – 15:00 – прийом антидепресантів, перестановка Windows
15:00 – 17:00 – обідній сон у Христини, відновлення резервної копії телефона, перевірка учнівських робіт
17:05 – 19:00 – виставлення оцінок в електронний журнал і паралельні телефонні консультації з питань критеріїв оцінювання робіт
19:00 – 20:30 – відправка фотозвітів учнями, які щойно повернулися з села, двору чи магазину
20:45 – 21:15 – консультації щодо проблем із доступом до мережі Інтернет, вайбера й електронного щоденника на сайті eschools
22:00 – прийом снодійного разом з антидепресантами і заспокійливими
22:30 – 23:30 – переписка уві сні в батьківсько-учнівських чатах
00:00 – 8:00 – солодкі сни про реальне, а не дистанційне навчання
А які у вас траплялись казуси через дистанційну роботу? Пишіть у коментарях.